linneasims3

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnea - 9 januari 2012 17:41

Hej idag har jag inte spelat nåt heller.. Jag kommer nog inte göra det fören till helgen, eller så har mitt Sims-sug försvinnit i ett taget. Håller på förfullt med mina videos i alla fall :) Kolla gärna in min sida! Länk till den finns nere vid sidan av bloggen.


+ Känner inte mig så bra.. Känner mig svag och trött. Tror det är nåt med min mage.

Kram LinneaSims3

Av Linnea - 9 januari 2012 01:11

Jag har inte spela på två dagar. Jag har varit upptagen med att göra videos till min Youtube sida. Jag kommer nog inte spela nåt i morgon eller ja idag ;) heller.. Jag ska fortsätta göra videos. Jag har blivit tokig i det nu ;) Men så är det ibland.. Sug efter Sims eller att göra video :D


Jag har gjort två The Tudors videos. En finns redan ute och en håller på att laddas upp :) Kolla gärna in min sida!
http://www.youtube.com/user/ZeroTillHero?feature=mhee
Gilla och kommentera gärna! :)


 

God natt från LinneaSims3
+ Är glad att jag inte har dom där jobbiga skorna kvar på mitt spel! Nu kan jag ha bebisar ;D (Bilden)

Av Linnea - 6 januari 2012 16:52

Jag lovade att skriva idag och jag håller det jag lovar ;) Jag ska skriva om Chelseas och Rafes liv. Jag gjorde en ungdoms tjej som heter Chelsea Snow. En ungdoms kille som heter Rafe Wall. En äldre hann hund som heter Dennis. Jag ville först bara spela att dom tog hand om Dennis och sen när han dog köpa en ny hund, men jag ändrade mig. När hunden dog så adopterade dom en ny valp då men fick även barn. och när jag gör familjer som får barn så gör jag alltid att dom får från 2 barn och uppåt men nu vill jag bara ha 1 barn. Funderar om dom ska skaffa ett till men jag tror inte det för vill gör nåt annorlunda ;)


Chelsea Wall (Snow) Hon är jö gift nu ;)

 

Kändis: 3 stjärnor

Favoriter: Egen musik. Höstsallad. Röd.

Egenskaper: Tanksprid. Inget sinne för humor. Hetlavrad. Lätt sovare. Vänlig.

Livslång önskan: Leva lyxliv. (Uppfyllen)


Rafe Wall (Han till vänster då ;) ) Han ser orolig ut :/

 

Kändis: 3 stjärnor

Favoriter: Hiphop. Wok. Svart.

Egenskaper: Bra sinne för humor. Händig. Hetlevard. Atletisk. Datorsnille.

Livslång önskan: Leva lyxliv. (Uppfylld)


Dennis Wall

 

Kön: Hanne

Ålder: Äldre hund

Ras: Dalmatin

Engensakper: Geni. Trogen. Fick (Lekfull) & (Icke-deskruktiv). // Som spöke. (Efter sin död) fick han Aggessiv.


Detta var familjen då ;) Men med tiden så dog söta Dennis, tyvärr :( och så fick dom en dotter som heter, Penny. och adopterade en liten valp, Discko.


Penny Wall

 

 

Favoriter: Egen musik. Sushi. Lime (färgen då).

Engenskaper: Tanksprid. God. (När hon blir äldre så ska hon ha Djurälskare).


Discko Wall

 

(Discko umgås med Dennis spöke)

Kön: Hanne

Ålder: Valp

Ras: Kommer inte ihåg :S Kan ha varit Byracka ;/

Egenskaper: Tyst. Hydrofob. Icke- destruktiv. Fick (Hyperaktiv).

Är: Adopterad.


Ja, det var alla i familjen Wall ;) Kolla här kommer fler bilder :)

 

Dennis fick loppor så han fick ta ett loppbad ^^

 

Rafe friar till Chelsea presic innan..

 

Chelsea berättar att hon är gravid. Rafe tog det bra. (Fick ganska bra gravdidkläder denna gången)

 

Allt hände så fort.. Förlovad, får veta att dom ska bli föreldrar och gifter sig på samma dag. Dom hade ett privat bröllop. (Jag vet att jag har att säga var dom bor.. Dom bor i Twinbrook, men det förstår nog alla när ni ser den här platsen ;) ).

 

En liten mage.. Än så länge.

   

Snart dax :D (Snygga underkläder ;) ).

 

Gulligt :) (Än är inte Dennis död :) ).

Ajaj.. och så kom, Penny ;) 


Dennis dör :(

 

 

Penny blev småbarn och dom adopterade Discko. + Dom fick in Dennis i hushållet igen. (Fast som spöke).

Just nu så har Rafe blivit vuxen och snart blir Penny barn, plus Chelsea vuxen.


aja det var nog allt än så länge.. Vad tycker ni om min fina familj? ;)

Kolla gärna in de nya omröstingen! :)


Kram Kram LinneaSims3   

Av Linnea - 6 januari 2012 00:59

Hej alla.
Som ni vet, så har jag fått en ny "egen" dator. Så jag spelar på den nu. Alla mina gamla saker var kvar men fick ta bort mina tre familjer och börja om för vissa saker var borta. Så min fina Tiffaney fick jag ta bort :'( Men det är tur hon finns på Exhange så jag kan ladda ner henne till mitt spel! :D och alla andra min simar. :)
Aja, idag har mamma och jag varit i stan och köpa en USB internet sak till mig ^^ Måste ha internet till 2 saker.
1. Ladda ner mina egna simar från Exhange + andra simmar då ;) på sims3 och thesimsresource.
2. Fixa mitt virusprogram ^^ så det uppdateras!

Kram LinneaSims3
+ Jag vet att jag är dålig på att skriva nu! men det är för min nya dator och det, bla bla.. men jag lovar att jag bloggar i morgon. Jag tror jag ska börja göra en historia.. men är inte säker.. Jag är så lat så jag kommer nog inte orka hålla på och skriva xD sorry ;) 


Men i morgon blir det lite om min nya familj.. Har kommit jätte lång. Sen tror jag inte det är så mycket mer. Hoppas ni har det bra och spelar lagom mycket ;)


Bilder på min familj.

 

Chelsea Snow.. En Chealsea till xD Aja, i morgon kommer mer info om henne, hennes kille och hund + lite mer ;)

 

Rafe Wall med sin hund Dennis Wall.. Dennis är en äldre hund. Mycket vacker tycker jag :) + jag är sämst på efternamn! Skulle gärna vilja ha lite förslag på några! :)

 

Love.. Love.. Love ;)

 

Söta Dennis :D (Älskar bilden!)


Kram LinneaSims3<3

Av Linnea - 4 januari 2012 12:30

Hej alla  

Idag är jag nog väldigt happy happy. Jag ska få en helt egen dator. Min pappa kommer med den efter jobbet, så han är nog hemma med den vid 3. Jag är inte säker på om jag spelar nåt idag. Eftersom jag kommer installera alla mina sims. Det kanske blir att jag spelar lite på kvällen.

Men just nu tänker jag..

Kommer mina simmar sparas?  Kommer det jag har laddat ner sparas? Vad kommer hända?  


Nån som vet hur det är när man byter dator så?

Kram LinneaSims3    


Av Linnea - 2 januari 2012 12:46

God morgon alla. Nu har jag vaknat.


Jag har tänkt att skriva lite om hur långt jag har kommit med Tiffaney.

Först så bodde Tiffaney med sin syster, Fionna. och dom förbättrade på sina fördigheter, hela tiden, så jag gjorde så dom mådde bra hela tiden. Tiffaney lärde sig gitarr och målning. Sen flyttade hon till en lägenhete. Hon adopterade en söt katt unge. Den heter Hanna.

    

Tiffaney och Hanna.


Hen ville hitta en kille att bli tsm med. Jag gjortde en ny familj som flyttade in i staden och så blev hon tsm med en av killarna. Hon åkte till deras lägenhet och snackade lite. Senare på kvällen så hade Tiffaney en fest och la inte stöten på Jonny.

Första kyssen. 


Jonny sov över och det hände lite saker.. ;) Fast hon blev inte med barn. Lite senare så flyttade Tiffaney in till ett hus på kändis sidan. Hon flyttade in i Mathew Hammings hus. Sen flyttade även Jonny in i huset. ochy på kvällen friade han till henne. plus att hon blev gravid den kvällen.

 

 

 

Tiffaney och Jonny spelade mycket musik och lyssnade på barn musik när hon var gravid. Tiffaney var så söt när hon var gravid.

 

Tiff <3 Jon

 

sen var det dax.. och det blev tyvärr trillingar :///////

   
Trillingarna.. två flicker och en pojke.


Här kommer fler bilder..

 

Tiffaney

Jonny 

 

Tiffaney är kändis och alla vill ta foto på henne. Hon har tre stjärnor.


+ I går skulle jag spela och det laddade och allt men när det har laddat klart så fastnar det alltid där.. Jag får se om det funkar senare idag! Vill jö spela ;)

Kram LinneaSims3  

Av Linnea - 2 januari 2012 01:55

Snart kommer det ut!

 

Detta ska komma finnas:

Lyxiga sängkammare och badrumsinredning – plus romantiska underkläder!


Hemmet är där hjärtat bor! Oavsett om dina simmar slappar i ett bubbelbad i sitt lyxiga badrum, njuter av lite fritid i sin exklusivt inredda sängkammare eller tar på sig nya underkläder för någon speciell, så ger The Sims 3 Sovrum & Badrum Prylpaket deras hem lite extra krydda! Dina simmar kan slappa skönt och med stil i allt från stiliga sängkammare till spa-inspirerade badrum, iförda romantiska underkläder och frisyrer.

    

INNEHÅLL

  • Skapa en fulländad sängkammare med en romantisk himmelssäng, en 40-talsinspirerad stol och mycket mer.
  • Ge dina simmars badrum en makeover med moderna och spa-värdiga möbler, bland annat en välgjord spegel och ett elegant och stiligt badkar.
  • Finslipa rummet. Småsaker som blomvaser, levande ljus och rosenblad hjälper till att fixa rätt stämning.
  • Kläderna gör simmen. Vare sig dina simmar är ute efter en romantisk rendezvous eller vill skämma bort sig med en avslappnande kväll, så kommer de nya underkläderna garanterat att göra dem nöjda.
  • Fullborda din look med en enkel men elegant ny frisyr som komplement till din sims nya avslappnade stil.

 


Dam: drygt 25 kläduppsättningar och en frisyr.

Herr: drygt 5 kläduppsättningar.

Möbler: en uppsättning badrumsmöbler, en uppsättning sovrumsmöbler och diverse decór.

Byggläget: 2 öppna spisar och ett nytt fönster.


 

 Det släpps 26 januari.Ska ni köpa det? 

+ Ne, nu jag jag ta och sova, men när jag vaknar igen så skiver jag om Tiffaney.. jag lovar!!!   

Jo, jag har kollat lite på Googel om The Sims 3 och hittade nåt The Sims 3 Weather Days..Undrar om det är nått om väder! hoppas det är nästa Sims! (Efter The Sims 3 Rampljuset.) Kolla på Facebook http://www.facebook.com/pages/The-sims-3-weather-days/123144697765076    


Kram LinneaSims3  

Presentation

Senaste Inlägget

Det Nyaste Inlägget: 

Youtube ;) & Familjen Ereblom/Selmemyren.

LinneaSims3 Frågar

Ska jag lägga ut Trevor eller Traci på Exchange?
 Trevor
 Traci
 Båda
 Ingen av dom
 Annan åsikt

Jag På TheSims3 Hemsida

Följ På Dayviews

Min Disney Youtube Sida

Fråga mig

3 besvarade frågor

Till er alla :)

Ny start av bloggen! 30/10-2012

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards