linneasims3

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Vad säger ni?

Av Linnea - 14 augusti 2011 14:41

Hej alla! Jag har inte bloggat på ett tag men det är bara för jag inte har spelat på hela veckan. Det är bara för att jag har varit med vänner och gjort andra saker. Sommar en är snart slut och skolan börjar. Jag tror inte jag gör det här med historier, men om ni verkligen vill att jag ska det får ni kommentera!:) Jag lägger ut lite bilder på en familj:)


Familjen Arrobas

 Först gjorde jag Nathalia Mitch. 

Sen Hennes kille Théo (Som kom senare och bodde med två kill-kompisar)

  (Här på bilden är hon gravid för hon har inte sina vanliga kläder på sig, shortsen)    Dom fick en son och efter det så förlåvade dom sig (ändrade hennes kläder, för hon blev mamma;)

  Dom gifte sig och lite efter så..

  Gravid igen.. en flicka, efter det fick dom en son till, men till sist fick dom en dotter till. Fyra barn två söner, två döttrar

  Äldsta sonen med sin pappa och mamma, väntar på sin syster

    Natalia dör :(

  Théo dog nästan aldrig ;O så aktiverade hans åldersövergång (blev typ 99 sims år/dagar, jag har på 95) plus här är den äldsta sonen en ungdom och dom andra tonåringar

  Joey den äldsta sonen är förlåvad (kommer inte ihåg om han är gift, tror inte det) hans fästmö får deras andra dotter. och Mirandra den äldsta dottern (Joey syster) har inte fått nårga barn, men hon har hela framtider framför sig.  Hon är tsm med en kleptoman men hon vet inte om att han är det, men hon börjar att undra när han säger att han jobbar inom det kriminella.


Ja, detta var familjen Arrobas:) Vill ni ha nån på Exhange kommentera bara!:)

Kram LinneaSims3





 
 
Ingen bild

fråga

21 augusti 2011 20:43

hej har en fråga hur kan man få sonna gubbar som har dowlovs hår när jag kör så har ingm en i staden det :P inte ens nå dom ser fula och tråkiga utt jag hatar sont hur kan jag göra så att dom får sona dowlovdade hår :P

Linnea

25 augusti 2011 22:41

Jag vet inte!:( jag tänker med ibland att endel ser fula ut men man kan inte bästäma själv. man får tänka att alla har olika stilar. men någon ibland brukar ha dom ned laddade kläderna eller håren! Det är bara att kolla! :)

 
Ingen bild

rosakaty

2 november 2011 20:43

hur fick du den där hår?? eller hur laddar du ner den?

Linnea

10 december 2011 15:48

Ja, jag har laddat ner den :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 16 november 2012 17:31

hej jag vet att jag är dåligt på att skriva här på bloggen men det är mycket i skolan just nu och jag spelar inte så mycket. vi hörs linneasims3 <3 ...

Av Linnea - 9 november 2012 20:01

Hej! Jag kommer inte skriva nåt sims inlägg idag. Jag har inte spelat på ett tag. Jag kommer nog skriva mer när jag har fått mitt Årstider. Vad gör du i ditt spel? Kommentera gärna :) Glöm inte att svara på omröstningen!    Kram LinneaSims3<3 ...

Av Linnea - 5 november 2012 20:27

Hallu! ;)  Det blir inget långt inlägg idag.. Det blir inte ett inlägg om Sims heller ;D Skiver om Årstider imorgon. (Kanske) Jag är jätte trött, så ska snart dricka te och kolla tv. Jag kommer lägga ut lite videos från min Youtube sida :) Läg...

Av Linnea - 4 november 2012 18:30

Hej alla :)  Ska skriva om familjen Ereblom/Selmemyren.    Trevor Selmemyren Favoriter: Hip Hop, Hamburgare, Svart. Egenskaper: Tankespridd, Herlevrad, Snackare, Barnslig & Atletisk. Stjärntecken: Tvilling. Livsönskan: VD för ett megafö...

Av Linnea - 3 november 2012 18:25

Hej ;) Jag bloggade inget igår för jag tog det lugnt och på kvällen så var jag på filmkväll hos en klasskompis. Idag har jag i alla fall spelat lite. Jag gjorde en familj med en tjej och kille som var flick/pojkvän. Jag hann inte gör så mycket. Jag f...

Presentation

Senaste Inlägget

Det Nyaste Inlägget: 

Youtube ;) & Familjen Ereblom/Selmemyren.

LinneaSims3 Frågar

Ska jag lägga ut Trevor eller Traci på Exchange?
 Trevor
 Traci
 Båda
 Ingen av dom
 Annan åsikt

Jag På TheSims3 Hemsida

Följ På Dayviews

Min Disney Youtube Sida

Fråga mig

3 besvarade frågor

Till er alla :)

Ny start av bloggen! 30/10-2012

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>
Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards