linneasims3

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Linnea - 6 juni 2011 12:45

Hej Bloggen :) Jag stör mig lite på att var gång jag gör en tjej sim som är singel, så blir de flesta tilsammans med Bob Langö!(Som bor i Sunset Valley.) Jag vet inte varför, men det kanske är för att jag tycker han e den enda söta simen där elr nåt.. Jag ska vissa lite bilder. Kolla!


Bob Langö och Sandra.

   Bob Langö med Tiffaney (tonåringar)   Bob Langö med Jennie.  

Jag har gjort han i många andra familjer, men dom är borta.. Jag vet inte varför jag har han i alla mina familjer! men han är en av dom söta i Sunset Valley ;)


Kram LinneaSims3 // Linnea.Karlsson <3

P.s

Jag lägger ut 1-2 inlägg senare idag :)

Av Linnea - 6 juni 2011 00:17

Hej bloggen :) Vet att jag ska ligga och sova nu ;) men jag stör mig på en sak! 

Jag försöker att ladda ner från Thesims3.com men det går inte för mig.. men vf? är det nån som vet elr har samma problem? kommentara bara. 


''Bjuder på bilden :) (Har tagit bort familjen endå ;P)''



Men skulle vilja ha hjälp med detta! :)

Sov gott alla, nu ;) Lägger mig snart..

Kram LinneaSims3 // Linnea.Karlsson <3

Presentation

Senaste Inlägget

Det Nyaste Inlägget: 

Youtube ;) & Familjen Ereblom/Selmemyren.

LinneaSims3 Frågar

Ska jag lägga ut Trevor eller Traci på Exchange?
 Trevor
 Traci
 Båda
 Ingen av dom
 Annan åsikt

Jag På TheSims3 Hemsida

Följ På Dayviews

Min Disney Youtube Sida

Fråga mig

3 besvarade frågor

Till er alla :)

Ny start av bloggen! 30/10-2012

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards