linneasims3

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Ny Fråga!

Av Linnea - 18 juni 2011 16:08

Nu har jag en ny omröstningsfråga, svara gärna på den! :) tycker ni att jag ska börja göra en sims3 berätterlse?


Jag spelar just nu i  två familjer.

En familj som är i andra generationen en tjej, Jennie som är gift med sin man, Oskar. Dom har fyra dottrar.tvillingar som är småbarn och tvillingar som är bebisar. Nu hoppas jag på att dom ska få en son! Både Jennie och Oskar har lifs önskan att uppfosrta 5 barn från bebis till tonåring. Dom bor i ett ganska litet hus men dom får plats. Det är ganska mycket att göra med så mycket barn! Har aldrig haft så många. Jennie brukar åka till kyrkogåden väldigt ofta! för hennes mamma ligger begravd där.(Innan hon dog spelade jag som henne) Hon dog när Jennie var tonåring. Oskar blev ungdom lång tid innan Jennie och han är redan vuxen, men Jennie är bara i början av ungdomen och har redan sina barn. men nu kommer dom att vänta lite tills dom får sitt sista barn.

 


En familj med en kille, David och hans fru, Shierly. Dom har en son som är bebis.först var det inte meningen att dom skulle få ett barn men det är tråkigt utan ;) Dom bor i ett stort hus och är rika. Just nu är dom i Paris för att dom presic har gift sig. Shierly jobbar på sjukhuset och David jobbar inom militären. Deras lifs önskan är att nå toppen av deras jobb. (Sjukhus & Militären) David är ett muskolöst geni som är en hopplös romantiker. Shierly är en hopplös romantiker som är oflörtig. David ska snart blir vuxen eller så är hon redan det men det tror jag inte. Shierly är redan vuxen och blir snart gammal.

 


Här är dom två familjer jag spelar i just nu men har fler som jag inte spelar i just nu. Vill ni ser fler bilder kommentera bara :) 

Kram Kram LinneaSims3 // Linnea.Karlsson

 
 
Rebecca

Rebecca

18 juni 2011 16:47

Jag gillar vattenmelon-stolen/fåtöljen :) Är den från Leva livet eller har du laddat ner den?

http://www.allaboutsims3.bloggplatsen.se

Linnea

19 juni 2011 22:41

Hahha ja den e fin/söt ;) jag tror man får den från Leva Livet :) för jag har inte laddat ner den ;P Du få köpa Leva Livet så får du den :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 16 november 2012 17:31

hej jag vet att jag är dåligt på att skriva här på bloggen men det är mycket i skolan just nu och jag spelar inte så mycket. vi hörs linneasims3 <3 ...

Av Linnea - 9 november 2012 20:01

Hej! Jag kommer inte skriva nåt sims inlägg idag. Jag har inte spelat på ett tag. Jag kommer nog skriva mer när jag har fått mitt Årstider. Vad gör du i ditt spel? Kommentera gärna :) Glöm inte att svara på omröstningen!    Kram LinneaSims3<3 ...

Av Linnea - 5 november 2012 20:27

Hallu! ;)  Det blir inget långt inlägg idag.. Det blir inte ett inlägg om Sims heller ;D Skiver om Årstider imorgon. (Kanske) Jag är jätte trött, så ska snart dricka te och kolla tv. Jag kommer lägga ut lite videos från min Youtube sida :) Läg...

Av Linnea - 4 november 2012 18:30

Hej alla :)  Ska skriva om familjen Ereblom/Selmemyren.    Trevor Selmemyren Favoriter: Hip Hop, Hamburgare, Svart. Egenskaper: Tankespridd, Herlevrad, Snackare, Barnslig & Atletisk. Stjärntecken: Tvilling. Livsönskan: VD för ett megafö...

Av Linnea - 3 november 2012 18:25

Hej ;) Jag bloggade inget igår för jag tog det lugnt och på kvällen så var jag på filmkväll hos en klasskompis. Idag har jag i alla fall spelat lite. Jag gjorde en familj med en tjej och kille som var flick/pojkvän. Jag hann inte gör så mycket. Jag f...

Presentation

Senaste Inlägget

Det Nyaste Inlägget: 

Youtube ;) & Familjen Ereblom/Selmemyren.

LinneaSims3 Frågar

Ska jag lägga ut Trevor eller Traci på Exchange?
 Trevor
 Traci
 Båda
 Ingen av dom
 Annan åsikt

Jag På TheSims3 Hemsida

Följ På Dayviews

Min Disney Youtube Sida

Fråga mig

3 besvarade frågor

Till er alla :)

Ny start av bloggen! 30/10-2012

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards