linneasims3

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Hej!

Av Linnea - 30 juni 2011 20:38

Hej! Bloggen, det var länge sen. ;(

Som det ser ut så tror jag att jag ska börja göra en Sims historia. :) Men vad tycker i? Skriv varför/varför inte jag ska göra en hitoria! Jag lägger ut bilder på olika familjer som man kan välja, så får ni välja vilken ni vill att jag ska skriva om. :)


Min söta lilla, Snooki. (Från Jersey Shore.) Hon är Galen så hon har på sig idrottkläder istället för vardagskläder. ;)

 

Jag har fixat problemet med att ladda ner! Jag fick byta ''webbläsare'' till datan. Så nu kan jag ladda ner både simmar & hus. (y) Idag har jag fakstiskt inte spelat. Det e både bra och tråkigt. ;) Det enda jag har gjort är att hjälpa min lille bror när han var i Eypten och skulle in i en gravkavare. Han tycker det e lite svårt med Sims 3 men det förstår jag han är bara 11år.


Just nu sitter jag och skriver så klart men även så väntar jag på att mina neddladingar ska bli klara! Håller på att ladda ner The Sims 3 Fast Lane & The Sims 3 High & Loft. Igår laddade jag ner The Sims 3 UtomhusLyx. Det funkar jätte bra! Så får se om dom andra två med funkar. Det hoppas vi! ;)


Kram Kram LinneaSims3 // Linnea.Karlsson <3

 
 
Andrea :D

Andrea :D

3 juli 2011 21:25

Jag är elva men tycker inte det är svårt med sims hehe :P Men jag har spelat sims 3 sen den dagen det kom ut och spelade The sims innnan så det är inte så konstigt :)
Skulle vara kl med en berättelse förresten!

http://andilove.bloggplatsen.se

Linnea

6 juli 2011 22:11

Okej Andrea. Det är bra/kul att du kan mycket om Sims! :) Jag funderar fortfarande på om jag ska göra berättelser. Det blir kanske så. :)

 
Miss Sims

Miss Sims

11 juli 2011 21:39

Tack för att du kollar och kommenterar min blogg, jag är super duper tacksam och det är jättekul att du kollar den! ^^ Jag avgudar det , tack!

http://www.misssims.bloggplatsen.se

Linnea

17 juli 2011 14:34

Det var så lite så :) kolla in min blogg lite då och då om du vill :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 16 november 2012 17:31

hej jag vet att jag är dåligt på att skriva här på bloggen men det är mycket i skolan just nu och jag spelar inte så mycket. vi hörs linneasims3 <3 ...

Av Linnea - 9 november 2012 20:01

Hej! Jag kommer inte skriva nåt sims inlägg idag. Jag har inte spelat på ett tag. Jag kommer nog skriva mer när jag har fått mitt Årstider. Vad gör du i ditt spel? Kommentera gärna :) Glöm inte att svara på omröstningen!    Kram LinneaSims3<3 ...

Av Linnea - 5 november 2012 20:27

Hallu! ;)  Det blir inget långt inlägg idag.. Det blir inte ett inlägg om Sims heller ;D Skiver om Årstider imorgon. (Kanske) Jag är jätte trött, så ska snart dricka te och kolla tv. Jag kommer lägga ut lite videos från min Youtube sida :) Läg...

Av Linnea - 4 november 2012 18:30

Hej alla :)  Ska skriva om familjen Ereblom/Selmemyren.    Trevor Selmemyren Favoriter: Hip Hop, Hamburgare, Svart. Egenskaper: Tankespridd, Herlevrad, Snackare, Barnslig & Atletisk. Stjärntecken: Tvilling. Livsönskan: VD för ett megafö...

Av Linnea - 3 november 2012 18:25

Hej ;) Jag bloggade inget igår för jag tog det lugnt och på kvällen så var jag på filmkväll hos en klasskompis. Idag har jag i alla fall spelat lite. Jag gjorde en familj med en tjej och kille som var flick/pojkvän. Jag hann inte gör så mycket. Jag f...

Presentation

Senaste Inlägget

Det Nyaste Inlägget: 

Youtube ;) & Familjen Ereblom/Selmemyren.

LinneaSims3 Frågar

Ska jag lägga ut Trevor eller Traci på Exchange?
 Trevor
 Traci
 Båda
 Ingen av dom
 Annan åsikt

Jag På TheSims3 Hemsida

Följ På Dayviews

Min Disney Youtube Sida

Fråga mig

3 besvarade frågor

Till er alla :)

Ny start av bloggen! 30/10-2012

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards